Sodaovnslauget: VERO-SODA – 21.04.21 – 06.06.21

OBS: Udstillingen åbner d. 21/4 i henhold til gældende coronarestriktioner. Vi ser meget frem til at kunne åbne dørene for jer.  Udstillingen er ligeledes forlænget t.o.m. 6. juni 2021. Se invitationen til udstillingen VERO-SODA ved at trykke her.  Medlemmer af ”Sodaovnslauget” deltager i udstillingen VERO-SODA: Hanne Marie Leth Andersen, Ringkøbing Uddannet keramiker fra Kunsthåndværkerskolen i

Helga Kristmundsdóttir: Urlandskabets Billeder – 6.11- 28.11.2021

Den islandske kunstmaler, Helga, Kristmundsdóttir, udstiller i Haderslev Kunstforening. “Kristmundsdóttir maler mere ekspressionistisk, hvor farverne, rene og blandede, synes at vælte frem på lærredet et eller andet sted fra og lægge sig lag på lag og gennem forskydningerne i netop farverne opstår der former og struktur, der bliver til voldsomme landskaber. Der er ingen tvivl om at det

Ulrike Kirchner: 05.06.22-03.07.22

Udstilling med værker af billedkunstner Ulrike Kirchner fra Wittenberg. Se hendes hjemmeside her. Mere information følger.