Atelier for udøvende kunstnere

Vejviser

På grund af komplicerede adgangsforhold, som vi ikke er blevet orienteret om, er der ikke adgang til Kunsthuset på anden måde end denne: Fra rundkørslen ved Superbrugsen/Lidl følges skiltet til Kunsthuset, efter indkørslen til Lidl, følges skiltet th. helt ned til bunden af Gasværksvej, derefter til venstre P på kajen. Herfra går man over mod

Ole Holm Larsen & Lene B. Knudsen: 5.11.-11.12.22

Udstilling af malerier og keramik af Ole Holm Larsen og Lene Birgitte Knudsen. Fernisering foregår d. 5/11-22 kl. 14-16 i Kunsthuset. Se invitation til fernisering her. Læs mere om kunstnerne her. Kunstnerne skriver selv om udstillingen: Disrupted Balance Tiden… sat i stå. Et øjebliks bevægelse, stivnet og fastfrossen i forstenede forskydninger. Overgivet til naturens nedbrydning

Marie Louise Exner: Efter flod 14.01.-26.02.23

Udstilling af grafik og tryk af Marie Louise Exner. Marie-Louise Exners værker forbinder sig ofte med landskab og natur. Tilgangen er det musiske, poetiske og sanselige som når vinden bevæger sig i græsset, prikker og streger af sol, sand og blæst. Men landskabet er også en metafor for et tidsbillede af verden i forandring fra

Vibeke Rønsbo & Unneland Borghild: 04.03.-23.04.23

Udstilling med malerier, tryk og installationer af Vibeke Rønsbo og norske Unneland Borghold. Se Vibeke Rønsbos hjemmeside her. Se Unneland Borghilds hjemmeside her. Mere information følger.

Forår på Havnen: 29.04.-30.04.23

Mere information følger.

Haderslev Kunstskole: 10.06.-30.06.23

Haderslev Kunstskole udstiller. Besøg Haderslev Kunstskolens hjemmeside her. Mere information følger.

6 x db. Timer om Det 20. århundredes kunst

Foredragsholder Cand. Mag. i Kunsthistorie, fhv. Museumsinspektør Ole Jul, Tønder. I samarbejde med Folkeuniversitetet. Sted: Kunsthuset, Jomfrustien 52, 6100 Haderslev Datoer: Tirsdagene 17/1, 14/2, 7/3, 28/3, 18/4 og 9/5, kl. 19-21 inkl. pause. Pris for hele serien af foredrag: Medlemmer 475 kr. – ikke medlemmer 550 kr., gennemføres ved min. 25 deltagere. Tirsdag d. 17.