Generalforsamling NY DATO

Ny dato for generalforsamlingen er 9/9-20 Indkaldelse til generalforsamling i Haderslev Kunstforening 2020  Onsdag d. 9. september kl. 18:30 Månen, Bispen, Bispebroen Alle der var medlemmer ved den aflyste generalforsamling, samt efterfølgende nye medlemmer kan deltage. Og generalforsamlingen arrangeres i henhold til regler m.v. vedr. Corona virus. Dagsorden for generalforsamlingen: Pkt. 1 Valg af dirigent.

Kim Holm & Ann Sloth: 3.10.-25.10.2020

Udstilling med keramik af Kim Holm og væveren Ann Sloth.Udstillingen åbner d. 3. september kl. 14 og varer til 25. oktober. OBS: Fernisering afholdes d. 3/10 kl 14. Tryk her og se invitationen. Ann Sloth, billedvæver, uddannet ved Det Jyske Kunstakademi. Tryk og se CV her.Kim Holm, keramiker, uddannet ved Aarhus Kunstakademi. Tryk og se

Riimfaxe: Venskab-en-artistbook – 31.10-13.12.2020

Kunstnergruppen Riimfaxe (Nattens mytiske hest ud fra hvis mund morgendisen kommer) og Haderslev Kunstforening har indgået aftale om, at gruppens meget velestimerede 10 medlemmer, danske, tyske og en enkelt svensker, udstiller værker over temaet Genforeningen 1920 – set fra 2020. Kunstnergruppen blev etableret med udgangspunkt i fynske kunstnere i 1969 og er fyldt 50 år. De deltagende kunstnere