19. januar – 17. februar 2019 – ”Marskens kunstnere”

Med Mogens Davidsen, Bodil Arbjerg Lundby, Dan Thuesen, Malene Hansen, Ghita Beck Svensen og Hanne B. Sønnichsen. Mogens Davidsen: Jeg fremstiller skulpturer i bronze og keramik. Keramikken er brændt som RAKU. Jeg er inspireret af menneskekroppen, fossiler, kropslige fragmenter og konstruktioner. Lars Lisberg, Kunstavisen om Bodil Arbjerg Lundby: “Der er i stenskulpturerne en egen værdighed

23. februar – 24. marts 2019 – Kamma Svensson

I samarbejde med Historisk Arkiv udstilles originalværker, collager, skitser, tegninger fra Magasinet, fotografier, bogillustrationer og trykplader fra illustrerede bøger og meget mere. Se invitation til udstillingen med værker af Kamma Svensson her. Se plakaten til udstillingen her. Kamma Svensson begyndte allerede i studietiden i Berlin at sende illustrerede artikler til danske aviser. Efterhånden blev tegningen

30. marts – 22. april 2019 ”Højtryk og andre indtryk” Tine Hind

Tine Hind (1953) Uddannelse: 1973-74 Rijks Akademi, Amsterdam, Holland ,1975-76 Aarhus Kunstakademi, 1977 Stats Akademi, Poznan, Polen. Medlem af: Kunstnersamfundet, BKF, Danske Grafikere, Fyns Grafiske Værksted, Kvindelige Kunstneres Samfund, KS PRO, KS Riimfaxe Nyere seperat Udstillinger: 2018 Odder Kunstforening, Odder, 2018 Fortegården, Riisskov, 2018 Hos Marianne Isager, Tversted, 2017 Separat i Påsken, Galleri Arte, Lildstrand.

27 april – 19 maj 2019 – Henrik Brahe

Henrik Brahe har de sidste mange år arbejdet på arkæologiske ekspeditioner som fotograf i nær-mellem og fjernøsten. Han regner med at kunne præsenterer en ny bog, ”Arch Hands” i forbindelse med udstillingen i Haderslev. Se mere på: http://www.henrikbrahe.com/ Og var førende inden for iscenesat fotograf, jvnf. Den Store Danske: I Danmark var Bent Riis (f.

8. juni – 23. juni 2019 Povl Christensen

Povl Christensen ville oprindelig have været maler, og efter de traditionelle forberedende øvelser på Teknisk Skole blev han da også optaget på Kunstakademiets malerskole. Det var i september 1926. Tre år senere debuterede han på Kunstnernes Efterårsudstilling. I 1930 tog C. springet fra malerskolen til grafisk skole, hvor Aksel Jørgensen var drivkraften bag den både