Rasmus Bjørn – VIRTUEL UDSTILLING

OBS: Grundet de forlængede restriktioner er omstændighederne omkring udstillingen af værker af Rasmus Bjørn ændret. Læs mere herunder. For første gang byder Haderslev Kunstforening velkommen til en virtuel udstilling med værker af Rasmus Bjørn, f. 1973. Oprindeligt var udstillingen planlagt som vanligt i perioden 9. januar til 14. februar, men grundet de pt. gældende restriktioner

Vibeke Jerichau og Birgitte Munk: Cactus – 21.02.2021 – 05.04.2021

Udstilling med grafik og fotogravure af Birgitte Munk og Vibeke Jerichau. Et spændende samarbejde. Åbnes med fernisering d. 21.02.2021. Se Birgitte Munks hjemmeside her. Se Vibeke Jerichaus hjemmeside her. Mere information følger.

Sodaovnslauget: Verosoda – 10.04.21 – 16.05.21

Udstilling af keramik af Sodaovnslauget. Se keramik af: Hanne Marie Leth Andersen Bente Sindahl Jensen  Susan Lange  Tove Skov Larsen Nina Lund Ellen Madsen Lova Nyblom Karen Lisbeth Rasmussen Ulla Sonne Mere information følger.

Ulrike Kirchner: 05.06.21- 04.07.21

Udstilling med værker af billedkunstner Ulrike Kirchner fra Wittenberg. Se hendes hjemmeside her. Mere information følger.

Helga Kristmundsdóttir: Urlandskabets Billeder – 6.11- 28.11.2021

Den islandske kunstmaler, Helga, Kristmundsdóttir, udstiller i Haderslev Kunstforening. “Kristmundsdóttir maler mere ekspressionistisk, hvor farverne, rene og blandede, synes at vælte frem på lærredet et eller andet sted fra og lægge sig lag på lag og gennem forskydningerne i netop farverne opstår der former og struktur, der bliver til voldsomme landskaber. Der er ingen tvivl om at det