Kim Holm & Ann Sloth: 3.10.-25.10.2020

Udstilling med keramik af Kim Holm og væveren Ann Sloth.Udstillingen åbner d. 3. september kl. 14 og varer til 25. oktober. OBS: Fernisering afholdes d. 3/10 kl 14. Tryk her og se invitationen. Ann Sloth, billedvæver, uddannet ved Det Jyske Kunstakademi. Tryk og se CV her.Kim Holm, keramiker, uddannet ved Aarhus Kunstakademi. Tryk og se

Berit Kyed i Den Kgl. Vejerbod: 10.10. – 25.10.20

I perioden 10.10.-25.10.2020 udstiller kunstner Berit Kyed i Den Kgl. Vejerbod ved Haderslev Kunstforening. Se invitationen til udstillingen ved at trykke her. Se Berit Kyeds hjemmeside ved at trykke her.

Riimfaxe: Genforeningen – Friendship, an artist book – 31.10-13.12.2020

Kunstnergruppen Riimfaxe (Nattens mytiske hest ud fra hvis mund morgendisen kommer) og Haderslev Kunstforening har indgået aftale om, at gruppens meget velestimerede 10 medlemmer, danske, tyske og en enkelt svensker, udstiller værker over temaet Genforeningen 1920 – set fra 2020. Kunstnergruppen blev etableret med udgangspunkt i fynske kunstnere i 1969 og er fyldt 50 år. De deltagende kunstnere

Andreas Welin skaber street art i Haderslev

I de senere år har Haderslev investeret i gavl-kunstværker af meget forskellig slags og i juni 2020 færdiggjorde streetartisten Andreas Welin et stort gavlmaleri i anledning af markeringen af Danmarks overtagelse af det nordlige Slesvig i 1920.Andreas Welin, 26 år født i Sønderborg, bor og arbejder i København og internationalt. Han har bl.a. 2 mål. Han